jueves, 1 de marzo de 2012

Proves per a la Selecció Catalana de Curses de Muntanya (Centre de Tecnificació de Catalunya)

El passat dia 29 de Gener van fer unes proves de selecció de joves d'entre 15 i 23 anys a Ripoll per a entrar al Centre de Tecnificació de Catalunya que be a ser com la selecció sub-23.
El meu germà Dani i la seva novia Jessica em van acompanya fins Ripoll, vam tenir un llarg viatge i vam passar la nit al càmping d'un poblet de per allí prop. Pel mati em va porta el meu germà i vam anar a Ripoll al pavelló de Tecnificació. Al arribar ens van fer una explicació dels objectius i un poc tot el que fas amb ells, després vam procedir a fer les proves. Eren 3 proves, la primera era de ''multi salts'' per a saber un poc la potència de cames, consistia en saltar una barra d'entre un i dos pams d'alçada, de costat a costat en 1 minut el màxim nombre de salts, aquesta prova potser que fos la que millor em va sortir ja que crec que vaig se dels que mes en va fer. La segona proba consistia en corre uns 200 metres, vaig fer un temps prou bo i pel que vaig veure mes o menys tots fèiem el mateix. I la tercera prova, la més ''important'' era una cronoescalada d'uns 3km, el primer km era molt suau, el segon ja estava complicat i l'últim era bastant xungo, jo ja em vaig notar que no estava molt be i que anava molt cansat, finalment no em va sortir bé. 
Després vam anar tots plegats a dinar, i després de menjar tocava entrevista personal, crec que em va anar prou bé la entrevista. 
Finalment no m'han agafat.

A les proves vaig arribar molt just ja que vaig patir una lesió al braç unes semanes abans i portava el braç embenat fins el dia abans, apart d'una altra petita lesió al peu que arrastro de fa mesos, penso que hagués pogut donar molt més, no havia entrenat i estava fluix però no es poden posar escuses, dona ràbia saber que pots donar molt més i que no ho demostris.
Sols em queda felicitar a tots els que han entrat i que si estan allí es perquè seu mereixen.
L'any que bé més!


No hay comentarios:

Publicar un comentario