domingo, 15 de enero de 2012

Temporada 2011

Be, amb l'inici de la temporada 2012 voldria fer un repàs de tot lo succeït durant aquesta temporada 2011. Primer començar pel circuit de Terres de l'Ebre on he sigut campió en la categoria Junior i ha on cal mencionar els dos meus grans rivals, Llorenç Vericat (2on classificat), un màquina amb el qual he tingut alguns duels i on he disfrutat corrents amb ell, l'altre Eric Segarra (3er classificat) gran amic que no ha tingut molta sort aquesta temporada però que estic segur que si segueix així millorarà!! Dos bons amics dels que he pogut aprendre!! 
Seguim i el següent es haver quedat campió del circuit català en categoria Junior on hi ha hagut poca participació ja que molts disputaven la copa, i que he guanyat gràcies a la cursa de Paüls ja que hem van donar molts punts. 
Mencionar també la meva participació al campionat de Catalunya de curses de Muntanya de categoria Junior on vaig fer un 5e lloc que va saber amarg ja que vaig tenir molts problemes, però bueno la part bona es que vaig fer un gran amic i una altra màquina de córrer com es l'Oriol Comellas ''Cume''!
Aquesta temporada a servit per donar-me conte que tot el que et proposis ho pots aconseguir i algunes curses que m'han demostrat això son la de Paüls, Alfara de Carles... ja que tenen una duresa impressionant, també la Fredes-Paüls de 50km que va ser un gran repte amb un molt bon resultat, i que hem plena molt haver estat mes de 6 hores corrents! A finals d'aquesta temporada també he començat amb el Canicross i penso que sem pot donar molt bé!
Per últim voldria agrair a les persones que han fet que tot això sigui possible i a les que els ho voldria dedicar, en general a la meva família que sempre hem donen ànims, també al meu pare el qual hem va porta a un bon entreno per la serra mallorquina i fa que tingui passió per l'esport, al Btt Montbike Amposta, club al qual corro ja que ells van ser uns del que van fer que jo comencés en aquest mon de bojos, i ara aquí venen les persones mes importants com son la meva mare que sempre es preocupa, m'anima i hem paga totes les curses i tot el que necessiti, la meva avia que ja no esta entre nosaltres però es una persona que hem motiva i per a qui van totes les curses dedicades... I per últim el meu germà Dani, perdoneu que ho digui però gràcies a ell he aconseguit arribar fins a on estic, ell es la principal persona que va fer que comencés i es el que ma portat a tots els llocs, m'ha ajudat a guanyar carreres i sobretot m'ha ensenyat a córrer i tenir humilitat a l'hora de fer-ho... Sense ell no hagues sigut possible... 
Dit això gracies a tots i espero que el 2012 vingui amb bons resultats!! Salut i Cames! ;)

No hay comentarios:

Publicar un comentario