sábado, 18 de febrero de 2012

Canicross Puigverd de Lleida 2012

M'aixeco ben d'hora ja que havia quedat amb el meu germà a les 7 del mati. L'espero baix i baixa amb Xiki i Aritz, els deixem a un descampat perquè estirin cames i les seves necessitats. Tots dins al cotxe i arranquem cap a Lleida amb el mapa a les mans per si de cas... Aquí a Amposta estem a -1º, pel camí mes o menys per l'altura de Mora estem a -8º i estic pensant que potser passarem fred. Arribem a Lleida i parem per menjar alguna cosa. Tornem al cotxe que encara ens queda un poc fins Puigverd. 
Ja estem al lloc, primer de tot control veterinari, desprès ens canviem i calentem un poc, per sort aquí solament estem a -1º i tot i que fa fred millor que estar a -8º... 
Anem a la sortida i ens posem a 3era fila, casi 70 persones som i casi sense adonar-me’n donen la senyal nomes arrancar i gos amb bossal es llença sobre Xiki ell s’aparta i mig entrompesa amb un que venia darrere, seguim per dins del poble amb la difícil faena d'esquivar corredors, gossos, cotxes i faroles... En una sortida de Canicross no em torno a posar més al mig haha, bueno sortim del poble i el meu germà i jo crec que ja anem el 13 i el 14, portem un bon ritme i jo començo a tenir flatos a causa de un mini redbull que me pres al principi, segueixo amb el dolor a un gran ritme i arribem a la primera pujadeta, no molt dura però si un poc llarga, desprès d'aquesta be la forta que tot i no tenir una molt forta pendent també es llarga,  finalment arribem dalt de tot i ja portem 6kms em fet tot lo dur en bones posicions i queden uns 4kms tot de baixada, jo segueixo amb flatos cada vegada mes forts i afluixo un poc el meu germà es distancia un poc i el meu gos Xiki al no veure la meu germà afluixa molt i casi que no corre, jo l'animo i intento de tot però res... ens comencen a passar corredors i a ratos Xiki s'atura i ni tan sols camina, jo em poso a pensar que no potser que a Campredo fossin 13 km i els féssim a ritme molts alts i que ara al kms 6 i que tot es baixada no vulgui corre... jo em desespero ja que nomes fa que avencar-me corredors i Xiki tan panxo...  
Estem a punt d'arribar, i falten uns 100 metres jo vull fer un últim esprint ja que m’han quedat moltes forces però Xiki crec que no el vol fer... finalment arribo a meta, passo i em fan torna enrere per a que em passi be el xip, pareix que ha fet un piip i em diuen que avant. Finalment el xip no em va passar i no tenia ni el temps li posició que havia fet, però com se amb el corredor que vaig arribar almenys ho he pogut saber. El meu germà Dani va acabar 12 de la general amb bones sensacions i a molt poc temps de llocs de pòdium.

-Dani i Aritz: 40minuts i 42segons, 12e de la general i 9e Sènior.
-Erik i Xiki: uns 45 minuts, 30 de la general i 1er Junior.

PD: Tot i que legalment al no haver-me passat el xip es com si no hi hagués participat al ser l’únic Junior em van donar trofeu i un saquet de pinso. L'any que be mes i millor!



No hay comentarios:

Publicar un comentario