sábado, 12 de noviembre de 2011

1er Canicross de Masdenverge 2011


Sona el despertador, hem preparo tot i marxo amb el meu germà Dani cap a Masdenverge a preparar els gossos, llestos! Ens posem a la sortida estic un poc nerviós perquè tinc un gos que d’aquí poc fara un any, i no te gens de experiència i jo en aquesta competició tampoc, també hi son Pere Margalef i Jose Juan Roldan, en total som 4 membres del montbike! Sona el coet tots arranquen cap a endavant i el meu s'asusta i vol anar al costat contrari, però enseguida arranquem normal i ens posem per davant. Seguim al principi tots junts fins que al cap de poc ens quedem uns 4/5 corredors, liderats pel meu germà i jo que portem el ritme, avancem i ja comencem a perdre rivals, seguim primer i segon. Ve la pujada forta i ja ens quedem 3 corredors, es dur ja que el ritme de carrera es molt fort i portem ja alguns quilometrets. Ja es veu el poble, el meu germà Dani i un noi de Roquetes s'escapen un poc de mi, el meu gos Xiki comença a estar per darrere meu i jo també estic un poc cansat. Dins del poble ja se m’han escapat i els veig un poc lluny però darrere meu no hi ha ningú, Xiki ara si que comença a estar fluix i hem toca estirar-lo un poc, arribo al final del poble i ja veig al 4art participant que sem va acostant poc a poc, encara queda un bon tros pel barranc, Xiki va fus, jo també pero les ganes de fer una bona posició m'empenyen a seguir avant a bon ritme, ara si que estiro ja bastant a Xiki, el que va 4art esta molt a prop, però ja falta poc, segueixo amb la poca força que hem queda i finalment arribo a meta 3er de la general, no gaire lluny dels primers, però encara menys del 4art.
Estic molt content per la 3era posició ja que es el primer Canicross meu i de Xiki, a seguir i més endavant a veure si podem fer les del circuit Català!

Per a Jose Juan això del Canicross també era nou i ho ha fet molt bé, comenta també que Pere ha tingut alguns problemes amb el gos ja que era la seva primera carrera i al final a abandonat.
Vull donar les gracies al meu germà Dani ja que el mèrit es seu per entrenar a Xiki tant bé! 

Dani (Montbike) 2on de la general.
Erik (Montbike) 3er de la general.
Jose Juan (Montbike) 5er de la general.
Pere Marglaef (Montbike) Abandona.


 

  

 


No hay comentarios:

Publicar un comentario